Не ви допада? Няма проблеми! Можете да върнете стоките до 30 дни
Няма да сбъркате с подаръчен ваучер. Получателят може да избере нещо от нашия асортимент с подаръчен ваучер.
До 30 дни за връщане на стоки
Aquest llibre esta` adaptat al sistema de Lectura Fa`cil: una manera de fer que la lectura sigui accessible per a persones amb necessitats especi´fiques d'aprenentatge.áDavant de la casa de la Raquel hi han obert un gran supermercat. Moltes persones n'entren i en surten durant el dia, pero` ningu´ fa cas de l'home que demana caritat aála porta. Sembla invisible! La Raquel descobrira` el seu secret: es diu Skywalker i ve d'un altre planeta.á
Здравейте! Аз съм Libroamiko, вашият книжен съветник.
Как мога да ви помогна?